BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 8, 2010

Bayar ler hutang aku...

Adussss...bengkek betul aku kalau org berhutang tak bayar ni. Dalam kes aku ni...2 org yg tak bayar hutang...satu hutang kutu satu lagi hutang cupcake (farah kalu farah baca ni bukan ditujukan kat Ivy tau)

Yg satu tu dah jadi x staff, tapi dia masi turn aku dapat kutu portion aku dia kata dia nak bank in...sampai skrg harammmm dah sebulan dah. sms tak reply pun. Satu lagi case tempah cupcake dari Nov tak bayar...aku pula bukan jenis nak chase org tapi bila terpaksa kena ler...sampai aku terpaksa email dia ckp sorry nak minta dia bayar duit aku...aku lak yg ckp sorry. Janji bila gaji dapat and claim dapat. Ni dah dua kali claim and gaji dah...habuk pun aku tak nampak adusssss...memang bukan banyak...tapi kalau dah 2-3 org dok hutang banyak gak la...yg peliknya tengok muka aku 2-3 sehari..pun masih tak bayar...memang aku dah tenstion ler...jgn ler ambik kesempatan di atas kebaikan org. Mudah-mudahan dibukanlah hati dia untuk bayar hutang aku

0 comments: