BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 7, 2010

My 13th Anniversary

Alhamdulillah, hari ni genaplah 13 tahun aku mendirikan rumah tangga ku dengan suami tercinta....Moga Allah memberkati dan merahmati perkahwinan aku hingga ke akhir hayat...together here and here after.

So tahun ni hadiah anniversary aku memang tak disangka-sangka..harga...biarlah rahsia..hehehe.....layan je lah gambar di bawah ni....Thanks to my beloved hubby...aku pula tak beli apa-apa kat dia sebab tak tau nak beli apa dah...Finally aku kasi cash kat dia jer...berapa hehehehehe...secret...and memang aku tak pernah miss bunga lah. Tadi hubby call aku dia kata cantik...lain dari yang lain





1 comments:

miera said...

pewh ! hadiah grand gyle kak lela . btw , tahniah ea ! moga berkekalan smpi bila2 . itu rantai kew gelang ?