BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 11, 2011

TENSION! TENSION!

Tension! tension!....mana tak nya....Sekarang ni aku di beri tanggungjawab untuk lead Service Account Management. Ok lah...pasal tu aku tak kisah. Apa yang aku kisah adalah aku tidak diberi orang. Tak kan lah semua account aku nak cover...mampus lah aku. Setakat 2 big accounts and 1 non critical account boleh lah aku tengok. Ni beratur account yang nak di handover pada unit ni tapi aku sorang jer yang nak buat kerja.

Mana nak tengok Service Desk lagi. Reporting Team lagi. Haiiisssshhhh... Bila ada orang nak join aku...tak kasi...letak unit lain...padahal unit tu dah ada 3-4 orang dah orang. So macam mana....nak kasi orang setakat tolong-tolong mana boleh. SAM ni perlu committed....arrrrrggggghhhhhhhhh....

0 comments: