BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 7, 2010

MC MC MC

Emmmmmmm....times up...aku MC hari, balik semalam dah tergolek..pagi ni kepala...berputar-putar...cam weng pun ada...badan rasa sengal2...mcm jln atas angin pun ade gak...tapi alhamdulillah...aku dah settlekan sume claims staff aku..itu penting..duit babe..duit dorang. Itu tanggungjawab aku.

Memang badan aku penat sangat...so aku rasa aku macam nak pegi buat massage or pegi berurut...ada ler makhluk allah ni, dah promise aku nak bawak p tempat urut tu...tapi dok tak pegi lagi...bila aku minta phone number nak pegi...tak kasi p sorang pula...adussss........kasi ler aku number tu....nak marah pun ada gak rasanya....adohaiiiiii


Hari ni mak aku masak sambal ikan bilis...sedapppppppp (mak aku ada sini sbb abang aku kat hospital) mungkin sebab aku demam kot...tengah hari dia paksa aku makan...sbb kata dia nak makan pun susah...heheheheh kena membebel..so dia siapkan aku makan lai..huiyooo..first class tu...pass tu mamam ngan dia..(manje gitew)


Pas makan rehat...jap...makan ubat....titow...tetiba jer dalam dkt kol 6 dah kot..phone bunyi terkezut aku,,,rupanya En Aziz call (dia ni CEO aku)...ingatkan Brad Pit aku kejutkan aku...emmmmm....terus bulat bijik mata jaga....

So petang ni badah dah rasa segar sket...fresh gitew...InsyaAllah, I'm back..to work tomorrow. I love working...

0 comments: