BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 18, 2010

Cabaran

Dah lama aku tak update blog nie..bukan apa. Life is quite busy lately. Kerja banyak and quite challenging. Semuanya memerlukan kesabaran yang tinggi walaupun kadangkala dah rasa macam nak meletup. Bila kerja banyak kadangkala kita memerlukan sokongan dari family especially orang yang paling rapat dengan kita. Tapi bila ini tak terjadi, akan timbul perasaan frust di hati. Itu juga adalah sebahagian dari process pembelajaran.

Tak senang untuk memuaskan hati semua pihak. Kadangkala orang tak tahu, di sebalik suka ada duka. Di sebalik tawa ada tangis.

Kadangkala aku rasakan kekerasan perlu ada di dalam menjalankan tugas harian, kerana bila kita ambil memberikan kebebasan, they tense to take thing for granted.

Mungkin tiba masanya I have to be strict. Cara bekerja perlu diubah mengikut masa ke semasa bersesuaian dengan tindakan yang perlu diambil.

Ini pengajaran semua. Suka atau tidak terpulang pada penilaian masing-masing. Objective aku simple...untuk melihat semua berjaya, kurang complaint dan tidur lena.

2 comments:

miera said...

yeah u ryte kak lela..mira support ur intention tuh..hope berjaya keyh..
chayok chayok chayok!!!!!
luwf u sho much..mmmmuahhhhh:)

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

sabar lh kak lela...jgn meletop dulu k...selagi blh sabar, kita sabar