BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 1, 2010

GERAMMMMMMMMMMMMMMM

Aku hari ni memang damn pissed off and frustrated dengan sorang Procurement Asst kat office aku. Bukan aku nak cakap dia ni tak baik, sometime dia ni main belasah jew apa yang dia nak buat tanpa memikirkan apa consequences dia.

Memang sebelum ni aku memang tak pernah berkira or not so strict or jarang menunjukkan tahap kemarahan aku. Tapi hari ni memang aku rasa aku can't stand with his attitude..mengalahkan CEO.

Macam ni cerita dia. Aku punya notebook, dah 1 week plus dah out of order. I bukannya nak minta notebook baru, tapi memangdangkan issue mother board problem dan cost untuk membaik pulih notebook aku tu melebihi harga baru jika nak beli notebook baru dan setelah buat survey dan berbincang dengan GM aku, maka telah di persetujui pembelian notebook baru adalah yang terbaik. Aku dah pun buat arrangment dgn mamat ni punya boss on the purchasing of the notebook yesterday.

Surprised me hari ni bila aku jumpa dia, mamat ni kata arrangement tu tak valid. What the held is he talking about. Dah ler tu..sebelum ni kata urusan pembelian untuk aku punya division tidak di uruskan oleh dia..di uruskan oleh another staff. Bila aku pass the spec within the budget given to staff tu...dia pula boleh over rite. Memang la...aku hangin satu badan. Habis semua aku email and aku cc sampai ke CEO and Financial director pun aku cc. Memang kalau difikirkan tak professional untuk aku buat camtu...tapi dorang ni kalu tak buat camtu buat macam tidak apa. Kalau aku ni dok aja kat office aku tak kisah. Ni aku kena keluar dah ler tu next week nak kena outstation to Penang and I really need the notebook for the presetation.

1 comments:

miera said...

elo kak lela..cian kat kak lela..walaupun mira ta bape memahami keje kak lela but mira faham betapa stress nyerr if ape yg kita da minx tak ditunaikn,,especially berkaitan ngn keje.mira rase tindakn kak lela mmg betul..kita kena ajar cket kt org tuh..:)chayokk kak lela..
mmmuahhhhh