BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 20, 2010

Happy Father's Day

Happy Father's Day to all the Fathers our there esp.to rrwah Ayah & my hubby

To arwah Ayah...dah 18 belas tahun ayah meninggalkan kami..begitu cepat masa berlalu. Tapi segala kenangan dengan ayah tak pernah sedikit pun aku lupa. Aku tak pernah marah aku. Aku memang anak manja ayah. Ayah tak pernah lekang dengan senyuman. Ayah akan dapatkan apa aja yang aku mahu...semoga roh mu Ayah sentiasa di cucuri rahmat dan ayah akan ditempatkan bersama golongan beriman. Amin..

To my dearest Hubby

Thanks for being a great fathers to our 3 lovely kids. Tahun ni Lela tak dapat nak give any surprise since hari ni baru discharged from hospital. I was told by my hubby, anak2 aku kasi surprise to their Papa. Dorang masakkan Clamp Couder Soup for their Papa this morning.

To my Hubby

Thanks for taking care of me during I was in the hospital. Even though tak dapat teman every night, but its ok. Love you so much. Muahhhhhhh

0 comments: