BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 15, 2008

Ada-ada jer lah Boss aku ni

Ni nak citer pasal Boss aku. Dia ni ok, tapi kenkadang, tension gak aku. Camni kisah dia. On 14/11/2008 aku ada training kat SAP, during training tu dia sms aku suruh aku emailkan one of aku punya principal email address to aku punya colleague. Ok lah..tapi sebab leka dengan training aku terlupa. So balik rumah. Malam tu dalam pukul 11 camtu, aku perasan ada satu sms dari boss aku, kata problem dah solved so x yah emailkan email address yg dia minta tadi. So, aku pun x reply lah sms dia, sebab dah lewat sangat.

Next day nya pegi office macam biasa ler. Lepas lunch, aku dapat sms dari boss aku, tanya kenapa aku x reply 2 kali sms dia hantar malam semalam. So aku jadi pelik sekejap, tengok balik sms aku, kot2 aku termissed sms dari dia. Tapi memang confirm yang aku dapat satu jer sms dia malam semalam, so aku reply balik yang aku dapat sekali jer..and aku baca dah lewat and decided not to reply sebab lewat malam. Lagi pun problem dah solved. Dia reply balik sms aku, dia kata, kan aku tahu yang dia memang particular bab2 sms x reply ni and jangan jadi macam a few of my colleague yang dia dah pernah sound sebab x reply sms and x return call. Aku sedih ler..sebabnya bagi aku senang jer, kalu dah memang urgent call lah aku, sms dia ada possibility org x dengar and sms x sampai.

So, aku balik office aku decided jumpa dia and terangkan the whole scenario. Aku rasa aku x salah. Aku x pernah wat camni, setiap sms akan aku reply. Aku katalah, x leh samakan aku dengan kes2 yg lepas. Dia x call pun aku, so dia x leh ler salahkan aku.

Finally, dia cakap oklah...dia mungkin tension, and dia minta maaf. Ok lah camtu. Princip aku memang senang, kalu aku salah then aku mengaku salah, tapi kalu aku rasa aku betul aku akan justify kenapa aku rasa aku betul. Tapi memang ler kadang2 boss aku ni sensitive orangnya. Apa nak buat, camner pun dia Boss aku.

0 comments: