BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 12, 2008

Kisah Adriana.....

Selalunya dia gi tadika pagi-pagi Papa dia hantarkan. Pegi sekali dengan Abang yg pegi sekolah. Aku pula hantar Aiman ke nursery kemudian, lewat sikit ler. Nursery dan tadika Adriana adalah tempat yang sama. Aku ada maid tapi tak harap lagi nak tinggal kan baby (Aiman) aku kat dia.

Ok, back tu cerita Adriana. Selalunya masa aku hantar Aiman, aku akan pegi tengok Adriana kat kelas dia, and kiss dia sebelum aku gi kerja. Jadi pagi semalam aku tak hantar Aiman, sebab hubby aku hantar semua sekali, save la minyak sikit. Tak yah lah hubby aku pun pi nursery/tadika, aku pun pegi tempat yang sama. Nanti balik kerja aku la ambik Aiman. Si Adriana ni, dia dok ingat macam mana pun aku akan pi Nursery / tadika juga, so dia dok tunggu aku pegi kiss dia. Apa lagi, bila dia balik dari tadika, dia call aku, menangis bagai nak rak...tanya kenapa aku tak pi kiss dia. Ya Allah....fening kepala, fening. Puaslah aku kena explaine kat dalam phone. Anak-anak, macam-macam perangai. So sekarang, kalau pagi aku x hantar Aiman, aku kena cakap kat dia awal-awal yang aku tak akan kiss dia kat sekolah.

2 comments:

PFZ said...

ahahaha.
da kate d only daughter.
mmg laa mcm tuh ashu.
cube kalaw ayie buat prangai mcm tuh.
sure ayah cubit pnye laa :)

Aku Lela said...

Tu ler pasal...Tapi only daughter only daughter juga..kena rotan mesti kena rotan juga