BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 10, 2008

Monday Blues

Pepagi lagi dah ada Sales Meeting. Kata once in every 2 weeks. Ni dah every week dah ni. Hemmmm. What to do. Memang ni lah responsibility orang sales, nak nak nya towards end of the year. Aku ada lagi lebih kurang 80K lagi to achieve my quota for this year. InsyaAllah boleh kot. But need to work hard ler...

Sales meeting pagi ni, Boss aku announce sales comm for next year. Tak berapa menarik sangat. Ada a few feedback yg aku dah kawan aku highlight kan and Boss aku akan kasi feedback to our Finance. Well, memang lah x leh nak pleased everybody tapi jgn ler pulak towards company advantage jer.

Hari ni, aku x dak appointment kat luar. Farah nak datang jumpa aku pukul 2pm pasal dia punya unit trust. Dah lama dah dia nak datang jumpa, sebelum aku beranak lagi. Sandra, aku punya insurance agent pun nak datang jumpa. Datang lah, since aku free hari ni.

Tulang belakang aku...



My beloved hubby. Good friend, good listener, good adviser during bad and good time



My eldest son, Irfan Aniq - 10 years old




My only daughter - Irdina Adriana, 6 years old



My youngest son - Irfan Aiman, 3 months old

0 comments: