BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 4, 2009

Al kisah anak sulung aku

Ni nak cerita kisah anak lelaki sulung aku. Last 2 weeks dia balik kasi tahu kitaorang yang dia dapat wakil sekolah untuk 200 meter. Terkezut gak aku, kuat juga anak aku ni lari. So mulai dari hari tu tiap-tiap petang dia ada latihan kat sekolah. Satu hari tu dia balik cakap yang kat sekolah dia ada cikgu sediakan kasut "spike" alah..kasut yang tajam kat bawah tu...tapi dia sedih sebab tak ada size dia. Kesian la anak aku..memang kaki dia kecik.

So week end tu aku pun pegi lah dgn dia and aku punya daughter untuk cari kasut dia. Hubby aku tak dapat pegi, ada kerja, so kitaorang bertiga jelah yg pegi. So aku pun pegi lah kat Sham Alam. Ni part yang best...cari punya cari dapat lah kasut kesukaan dia. So lepas tu dia nak seluar yg tied untuk lari, so aku pun pi lah cari. Dapat lah seluar tied tu. Dah 2 barang dah dapat. Pas tu dia ajak aku, kata dia, just nak tengok jer...kedai yang ada banyak barang2 Chelsea sebab dia memang minat Chelsea. Aku pun ikut lah..nak tengok jer. Dah sampai kedai tu, dia cakap, emmm dia tak dak bag nak letak kasut pula. So ok lah, aku fikir punya fikir ok lah, nak letak kasut tajam tu biarlah ada proper bag..takut, bahaya!. Pas tu dia cakap, kalau dah bag biru, kalau dapat cap Chelsea lagi cantik...dia pun pujuk lah aku. Hai last last dapat lah topi. Lepas tu aku dah cakap ok enough. Ni tak leh jadi, dari satu barang sampai 4 barang dia dapat....Hai pandai betul dia pekena aku. Kureng asam betul.

0 comments: