BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 26, 2009

Pasal Diri Aku

Aku tak tau la berapa orang yang dok baca blog aku ni. Tah-tah aku sorang jer yang dok baca..Ahhhh peduli apa aku. Kalau yang rajin dok baca blog aku ni thanks lah...Ni ha ada sedikit sebanyak pasal aku...

  • Aku dilahirkan pada 21.4.1975 di Kampung Permatang Keramat, Yan, Kedah
  • Anak bongsu dalam 7 adik beradik. Ada 4 orang kakak dan 2 orang abang
  • Aku adalah anak manja pada ayah aku
  • Aku kehilangan ayah aku pada usia 16 tahun
  • Aku ni orang dia lembut (tapi kalu tak kena gaya aku boleh jadi kasar gak). Kelememeh pun ada, kuat merajuk and menangis
  • Aku juga "good listener"
  • Aku suka mengemas dari memasak.
  • Aku memang suga bergaya/melaram. Aku suka nampak cantik .
  • Suka shopping. Tapi sekarang ni bila shopping pun mesti kena tau justify kat hubby, tapi kadang2 tu aku belasah jer...balik kena marah..tapi tak pa benda dah beli....akakakakaka
  • Suka kumpul handbag and kasut
  • Kahwin pada usia 22 tahun and hubby pada masa tu 28 tahun
  • Dapat anak pertama pada usia 23 tahun
  • Aku tak suka tengok TV...dalam rumah aku, aku lah yg paling kurang tengok TV. Tak buka TV satu hari pun tak pa.
  • Aku adalah peminat F1...Ferrari Team

So itu je lah kot for now.....

2 comments:

Sakura Rals said...

mak su, saya letak link blog mak su kat blog saya. tak kisah kan? kan?

Aku Lela said...

wokey, no problemo.